piątek, 21 marca 2014

Przywitać maluszka

Bardzo dziękuję wszystkim za wizytę i komentarze pod postami. Tak jak obiecałam wcześniej dziś rozkoszne prezenciki dla maluszków. Nie będę się rozpisywać tylko pokaże co tam wymodziłam. :-)

                                                                                                                                                                                 
                                                                             
                                                                                                                                                 
                   
                                                                                                                                                      To na razie wszystko w tym temacie. Powstał już jeden  gorset i pojechał do nowego właściciela, kolejny w realizacji. No i jeszcze do zrobienia zostały kosze dla moich dzieci .Gorąco pozdrawiam Lusia

3 komentarze:

  1. Oj Lusiu droga nie masz czego zazdroscić też bym tak chciała umieć jak Iwonka robić serwety a ty skończyłaś już swoją frywolitkową ? te wózeczki wykonałaś piękne i pudełeczka również buziaki ślę wiosenne miłego weekendu życzę i wklejam link twego bloga u mnie na pasku bocznym to już mi nie zgubisz się w tym gąszczu Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie prace są śliczne:) Zauroczyły mnie torty dla maluchów są świetne i jakie przydatne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Torty robię z większych pieluch, tak żeby trochę postały zanim maluch z nich skorzysta :-)

      Usuń