niedziela, 16 marca 2014

Poznałam nową technikę

Witajcie kochani. Dziękuję za odwiedziny na moim blogu, to naprawdę miłe wiedzieć, że są osoby, które oglądają to co robię. Dziękuję też za komentarze jakie zostawiacie pod postami :-) . Miało być dzidzusiowo ale wózki jeszcze się kręcą a torty zwijają , a ponieważ wczoraj był bardzo ciekawy dzień postanowiłam napisać już dziś. Nasze nieocenione panie z domu kultury zorganizowały spotkanie  podsumowujące miniony rok ich działalności, na które zostałam zaproszona. Były występy młodzieży biorącej udział w zajęciach prowadzonych przez  dom kultury. Młodzież była naprawdę fantastyczna, zachwycający występ grupy muzycznej, zabawna scenka kabaretowa i grupa taneczna dziewcząt , które same zgłosiły się do, pani dyrektor. Naprawdę należy docenić inicjatywę młodych ludzi. Po części artystycznej był smaczny poczęstunek. Następnie panie z zaprzyjaźnionego domu kultury w Dywidach prowadziły warsztaty. Miałam okazję spróbować swoich sił w pergamano. Muszę powiedzieć, że to bardzo ciekawa technika. Od dawna podziwiam dzieła Eli i kiedy zobaczyłam szablon podobny do pracy jaką ona wykonała postanowiłam ją zrobić, żeby mieć porównanie, no i co trzeba będzie poprawić. Niestety nie robiłam zdjęć w trakcie zajęć i bardzo żałuję, a tak wygląda moje ''dzieło''

A tu możecie zobaczyć dzieło mistrza. Do następnego wpisu. Pozdrawiam Lusia

4 komentarze:

  1. oj czy ty mnie nie przeceniasz?poczatki sa zawsze trudne ale jak się rozszalejesz to zobaczysz że wszystko jest proste,dziękuję reklamę-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie przeceniam :-) . Zobaczymy czy mi się uda być choć w połowie tak dobrą jak Ty. Kalka i dłuta już zamówione więc za chwilę biorę się do dzieła. Pozdrawiam

      Usuń
  2. Zapraszam do mnie - na przydasiowe candy - http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieło jest wspaniałe:) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń