niedziela, 15 marca 2015

Szydełkowe "tworki"

Witam wszystkich gorąco. Znalazłam trochę czasu na napisanie posta.

 Szwagier poprosił o zrobienie wisiorków dla swoich córek dziewczynki mają 8 i 6 lat , chciał je podarować im w dniu kobiet. Początkowo miało to być serduszko z drucika i koralików różowych i "floletowych", ale przekonałam do szydełkowego "tworka".   Miałam nie mały kłopot, ponieważ akurat nie posiadam różowych koralików. Niedawno szukałam pomysłów w necie i właśnie znalazłam ciekawy filmik, który świetnie pasował do zamówienia.Popracowałam trochę i oto efekt

Oczywiście moim córeczkom też się bardzo podobały i miałam problem żeby schować je przed małymi.

Zaczęłam też robić dekoracje świąteczne dla siebie powstały na razie takie kurki
Większą zrobiłam korzystając z tego opisu
Mała powstała według tego samego wzoru co kurki z tego posta
Dzisiaj to wszystko, bo coś zdjęcia nie chcą się ładować, a i posta piszę po raz drugi, bo taka gapa ze mnie, że usunęłam już gotowy i opublikowany. Nie mam już cierpliwości, więc znikam dziękując wszystkim za zaglądanie tutaj. Spokojnej nocki
                                                                        Lusia

1 komentarz: