wtorek, 29 lipca 2014

Projekt

    Witam wszystkich ponownie. Cieszy mnie ogromnie , że tak Was wielu tu zagląda . Dziękuje z całego serca , bo kiedy widzę jak licznik odwiedzających wciąż rośnie ,wiem że ktoś chce czytać moje wypocinki.:-)
   Dzisiaj również nie pokażę Moich prac , z tej prostej przyczyny ,że nie zrobiłam zdjęć. Mam  wolną chwilkę zanim dzieci się obudzą więc postanowiłam opowiedzieć o akcji do jakiej dołączyłam (a maże współorganizuję?) .


   
Informacje o projekcie "Artystycznie i Kreatywnie" 
realizowanego przez grupę nieformalną „Twórcze Babeczki”
 ze środków 
programu Działaj Lokalnie VIII  Polsko-Amerykańskiej 
Fundacji Wolności,

realizowanego przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce
 oraz ośrodek 
Działaj Lokalnie- Fundację Pokolenia, ze środków Gminy
 Subkowy i Polsko- Amerykańskiej Fundacji Wolności.

Celem projektu "Artystycznie i Kreatywnie" jest integracja
 i aktywizacja 
społeczności lokalnej poprzez organizację czasu wolnego,
 stwarzając tym
samym możliwość spotkań, rozwoju zainteresowań i zdolności
 dzieci
oraz dorosłych mieszkańców. Pośrednio celem projektu jest
 także burzenie 
barier pokoleniowych i znoszenie podziałów społecznych,
 przekazanie 
najmłodszym pozytywnych wzorców zachowań oraz wzmacnianie
 stosunków 
sąsiedzkich poprzez angażowanie do wspólnego działania na
 rzecz społeczności lokalnej.

W ramach projektu zostaną przeprowadzone warsztaty
 artystyczno- plastyczne dla dzieci,
konkurs plastyczny "25 rocznica wolnych wyborów..."
Plenerowe spotkanie kulturowe,
Warsztaty artystyczne dla dorosłych "Artystyczne
 pudełeczko"
warsztaty wikliny papierowej, warsztaty dekupage i
 warsztaty tworzenia róż różnymi technikami.

Zakończenie projektu planuje sie na koniec października.


Kim są Twórcze Babeczki -moja siostra, mama i ja. Startowałyśmy w 
konkursie Działaj Lokalnie
i udało się, nasz projekt został dofinansowany. Cieszymy
 się bardzo,ale jeszcze bardziej 
cieszą się dzieci z naszej wioski które chodzą na zajęcia.
 Na zakończenie zajęć dla 
dzieci-również jako pożegnanie wakacji na koniec sierpnia
 planujemy festyn.Dorośli 
natomiast zaczną warsztaty we wrześniu mamy taką cichą
 nadzieję ,że spotkania w ramach 
projektu będą  kontynuowane i staną się niemal rytuałem. 

  No to znowu się rozpisałam... mam nadzieję że Was nie
 zanudziłam i dotrwaliście do końca
kolejny post będzie już NA TEMAT, obiecuję. A teraz już
 kończę bo dziatwa moja się zaczyna
budzić i za chwilę zaczną ćwierkać jak te pisklaki w
 gnieździe
 "mamo jeść , mamo jeść":-) Na koniec jeszcze filmik
 nagrany przez panią ze Stowarzyszenia
Pomoc za Jeden Uśmiech i wolontariuszki. Pozdrawiam
 i życzę miłego dnia i trochę chłodu bo
zapowiada się znowu upalny dzień.
   



--Stowarzyszenie "Pomoc za Jeden Uśmiech"
ul. Sadowa 6
83-120 Subkowy
tel. 783 012 790
www.pomoc-usmiech.pl

Rozliczasz PIT - Przekaż 1% podatku Stowarzyszeniu "Pomoc
 za Jeden Uśmiech"
Podając nasz numer KRS 0000379437 w zeznaniu podatkowym- 
nic nie tracąc 
przekazujecie Państwo nieopisaną pomoc dla realizacji
 naszych celów statutowych.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz