środa, 7 maja 2014

Po przerwie

Witajcie kochani, trochę zaniedbałam bloga mam nadzieję, że jeszcze trochę i moja sytuacja się unormuje. W moim życiu szykują się zmiany i trochę z tym komplikacji-mnóstwo załatwiania i biegania po urzędach. Wolę już pracować w ogrodzie w pocie czoła, niż biegać od jednego pokoju do drugiego i omawiać coś w dziwnym " narzeczu". Jak już wszystko będzie zapięte na ostatni guzik to o wszystkim napiszę. Dziękuję Wam za to, że tu zaglądacie i Wasze komentarze. Mało ostatnio "tworzyłam" ale pokażę moje wypociny.                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                             Trochę poćwiczyłam z pergaminem. Ta ze złotym elementem wyszła trochę krzywo ale ze srebrnym już lepiej.  
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          Posupłałam na igiełce (chyba się nie przekonam do czółenka, ale kto wie...może) i wyszła mi taka bransoletka.
Schemat znalazłam tutaj muszę jeszcze zamówić zapięcia bo mi jakoś wszystkie wyszły:-)                                                                                                                                                                                                 No i jeszcze wykręciłam taki wisior                                                                                                                                                                  
Zrobiony jest z drucika owiniętego cieńszym drucikiem. Zdjęcia są kiepskie ale kupuje nowy aparat więc jak do kompletu zrobię kolczyki to mam nadzieję, że już będzie wyrażniej;-) . Znajoma pokazała mi zdjęcie i zamówiła sobie taki komplecik, poszukałam trochę i znalazłam autora pomysłu oryginał znajdziecie tutaj.                                                                                                                                                                          Pozdrawiam gorąco i do następnego wpisu.    

3 komentarze:

  1. Kochana fakt długo cię nie było ale czólenko trzymaj w łąpkach bo cuda robisz - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje serce skradły obrazki na pergaminie:) Wspaniale wyszły :) Frywolitki równie cudne:) Trzymam kciuki a szybkie i pomyślne załatwienie wszystkich spraw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za ciepłe słowa. Już niedługo zdradzę co tam wyombinowałam

      Usuń