wtorek, 25 lutego 2014

Start

Witam wszystkich bardzo serdecznie. Na tym blogu będę wam pokazywać to co uda mi się "stworzyć".
Na początku przedstawię kilka prac ,które wykonałam w ubiegłym roku.
 To jajo zrobiłam razem z moim 6 letnim synem na konkurs w zerówce pomysł wzięłam z czasopisma "Florum". Bazą jest jajo styropianowe i okleiliśmy je wierzbowymi baziami.
 W październiku chodziłam na warsztaty z wikliny papierowej w Domu Kultury w Subkowach ,a to moje pierwsze prace.
 Jak się "rozkręciłam" to poszło hurtowo i miałam już gotowe świąteczne prezenty.
 Te plecionki były prezentami dla bardzo miłych ludzi z Gdyni.
Wiosenny koszyk powstał na zamówienie sympatycznej pani Kasi.


Mam nadzieje ,że spodobały wam się moje prace i będziecie tu często zaglądać.
Pozdrawiam serdecznie Lusia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz