niedziela, 9 marca 2014

Zając w rozmiarze XXL

Witam po tygodniowej przerwie, moje dzieciaki dostały grypę a żeby mi się nie nudziło to zachorowała cała piątka. Jak to zwykle w takich przypadkach musiałam być : pielęgniarką, pokojówką a i czasami sędzią (bo jak pędraki rozsadza energia, a matka nie pozwala wyjść na dwór to niestety dochodzi do konfliktów). Na relaks wiec nie było za dużo czasu, a i mnie też choróbsko dopadło. Zaczął się kurs u Maggii a ja daleko w polu. Maggii pokazała już piąty etap tworzenia króliczkaXXL a ja wczoraj dopiero zaczęłam wyplatać. Jednak najtrudniejszą część mam już za sobą i myślę, że teraz to już z górki. Pokażę Wam więc jak to wyglądało w kilku zdjęciach

 Rurki robiłam z tej samej gazety pomalowałam farbą tego samego producenta,a mimo wszystko brązowe zrobiły się miękkie i utrudniały pracę :-( .Jednak kiedy uporałam się z buciorami i zredukowałam ilość rurek osnowy szło już dużo lepiej :-)
Tak wygląda mój zając na dziś. Jutro ciąg dalszy wyplatania.                                                                                                                                                                                                                                               I jeszcze szybka produkcja jaką wykonałam.Dostałam w piątek po południu zamówienie na auto ale miało być gotowe na sobotę w południe. Czasu niewiele a i materiałów w domu nie było, tylko czarna farba i rurki nakręcone. Nie mniej podjęłam się tego zadania, a efekt jest taki:


 Czyli nic nowego ale jestem zadowolona z wykonania. Nieskromnie powiem, że każda kolejna sztuka jest coraz lepsza. Zamawiającej też się podobało. Ha ha ha...                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                Na koniec jeszcze frywolitkowy element. Miała to być serwetka ale dalej pracować z tym nie będę tylko zacznę od nowa, pokazuję tylko po to żeby można było porównać z następną pracą.                                                                                        
    Dziękuję wszystkim odwiedzającym mojego bloga i  dziękuję za miłe komentarze. Pozdrawiam gorąco  Lusia.